pátek 27. července 2012

nejdelší kniha, co jsem přečetla - 30 day book challenge

Susanna Clarková - Jonathan Strange a pan Norrel

kosmas.cz
Nejsem si jistá, která z přečtených knih byla nejdelší. Hlavně to nemohu posuzovat jen podle počtu stránek, protože písmenka jsou různě velká, stránky rozdílně rozsáhlé a ještě je spousta dalších faktorů. Tato kniha pro mě byla ale nejdelší z toho důvodu, že mě moc nebavila, a tak jsem měla problém se do ní začíst. A to je u té spousty stránek problematické. Navíc jsou tam velmi malá písmenka.
Jde o viktoriánský román, je v něm trocha kouzel, pár elfů, trochu záhad, ale je to příšerně roztahané. Možná nejsem dobrý čtenář, ale tohle bylo opravdu dlouhých 700 stránek.

Na druhou stranu mám ráda poznámky pod čarou, kterých jsem si tu užila a kniha má moc pěkný přebal a obrázky. A je tam pár světlých částí, které se četly pěkně a navíc byl pěkně vyřešený konec.

Žádné komentáře:

Okomentovat