pondělí 16. července 2012

kniha, která mi změnila život - 30 day book challenge

Erich Segal - Doktoři

e-trafika.cz
Přemýšlela jsem, jak pojmout knihu, která mi změnila život. Nejsem totiž přítelem velkých slov, a tak jsem si říkala, že to vezmu třeba podle jedné drobnosti. Byla jsem jako malá přesvědčená, že půjdu studovat medicínu. Velmi dlouho! Pak jsem si přečetla tuto knihu a začala jsem o tom silně pochybovat a postupem času to došlo tak daleko, že jsem se rozhodla, že ne a v září jdu na vysokou školu a medicína to není. Samozřejmě nebyli Doktoři jediným důvodem, proč si říci ne, ale jedno z mnoha nakopnutí jiným směrem určitě.


Doktoři ukazují život dvou lékařů - ženy a muže, dvou přátel z dětství. Ukazují ho ve všem dobrém i špatném. A jaký si z toho lze vyvodit závěr? Medicína je poslání a pokud o ní člověk není plně přesvědčený, nemá smysl to dělat. Alespoň já si to myslím.
Navíc se tato knížka pěkně čte. Je v ní tedy trochu toho klišé z červené knihovny, ale já jí to odpustila.

Žádné komentáře:

Okomentovat