sobota 21. července 2012

kniha, jejíž hlavní postava je mi nejvíc podobná - 30 day book challenge

Astrid Lindgrenová - Pipi Dlouhá Punčocha

kosmas.cz
Jsou lidé, kteří mají jako idoly zpěváky, herce, pro mě to od malička byly knižní postavy. A tak jsem se jim chtěla podobat. Málokdy se mi to povede, ale nejdále jsem se dostala u Pipi Dlouhé Punčochy. Myslím, že tuto dívčinu není potřeba představovat. Ať už ji znáte z knížky nebo z pěkného televizního seriálu, který i jako zaujatý knihomol musím pochválit (ale na knížku to nemá, to jen aby nedošlo k mýlce), jistě je vám jasné o koho jde.
A jak být jako Pipi Dlouhá Punčocha? Od přírody jsem vysoká, mám ráda barvy, a tak není oblečení daleko od Pipiiny strakatost, stačí každý den na chvíli zapojit fantazii a stanu se třeba píditelem. Jediné, co se mi nepovedlo, jsou pihy. Ty od přírody nemám takové, jaké bych si představovala a asi s tím nic neudělám. Ale zrzavá už jsem, přestože jsem si toto přání splnila až když jsem Pipi přerostla.
Nikdy ji ale asi nepřestanu mít ráda a nepřestanu se snažit podobat se jí. Je totiž pěkné zůstat tak trochu napořád dítětem, nemyslíte? Je radost divit se, radovat se a třeba si trochu průhledně zalhat, jen ať se pobavíte se svou fantazií.

Žádné komentáře:

Okomentovat