středa 11. července 2012

kniha, ve které bych chtěla žít - 30 day book challenge

Enid Blyton - série Kouzelný strom

Vzhůru do pohádky

Možná je to trochu klišé, ale snad každý chtěl někdy žít v pohádce. A já zrovna v tomhle případě nemám namysli život jako ve vatičce, nýbrž pár pohádkových dobrodružství, která jsem si jako malá přála prožít.
Dětské příběhy v sobě mají spousty okouzlujících nápadů a mám dojem, že z nich nikdy zcela neodrostu. Sice je už nečtu (většinou, jsou výjimky), ale ráda si na ně vzpomenu.

Vzhůru na kouzelný strom

bux.cz
Tři děti Tom, Eva a Tereza se přestěhují na venkov a záhy objeví v lese Kouzelný strom. Na stromě bydlí mnoho zjaímavých tvorů, se kterými se děti spřátelí a společně podnikají výpravy na vrcholek stromu, kde čas od času přistávají různé země. Jsou děsivé, pěkné, podivné... Zkuste si představit svou ideální zemi a věřte tomu, že by na stromě určitě někdy přistála.

Vzhůru do představivosti

Tyto knížky mě uchvátily možností vymýšlet si, jaké země bych chtěla poznat já. Navíc mě fascinovala dobrodružství, která se v různorodých zemích dají prožít. Třeba když se zemí uletíte někam do neznáma. Život musí být pěkný, když se kolem vás stále něco mění a vy máte možnost to beztrestně zkoušet. A v tom jsou ty země, co přistávají v koruně, nepřekonatelné.

Žádné komentáře:

Okomentovat