pondělí 13. srpna 2012

kniha, o které říkám, že jsem ji četla, ale není to pravda - 30 day book challenge

Žert - Milan Kundera


kosmas.cz
Bylo mi tehdy šestnáct, když jsem se rozhodla, že je na čase s i přečíst něco od Kundery. A o Žertu se hodně mluvilo, a tak jsem si ho vypůjčila v knihovně.
Nemůžu říct, že by mě to tehdy vůbec nebavilo. Ale ani mě to ničím moc nezaujalo. Možná byl o době, o které jsem toho moc nevěděla. Možná byl o zkušenostech, které jsem neměla. Možná ještě nebyl pro mě. A tak jsem ho nedočetla, i když jsem z toho měla trochu výčitky svědomí.
Pak jsem postupem času přečetla snad všechno, k čemu jsem se dostala, ale k Žertu jsem se nikdy nevrátila, což je jakýsi dluh, co musím splatit.
Viděla jsem v minulém roce film, takže znám příběh knihy a myslím, že pro tentokrát už by se mi mohla líbit trochu víc. Tak uvidíme.
A proč tvrdím, že jsem ho přečetla? Ani nevím, ale s oblibou říkám, že jsem od Kundery přečetla všechno, co se dalo.

1 komentář:

  1. Já četla Žert před rokem, tedy v 17. Líbilo se mi to, ale teprv zpětně ji považuji za geniální a plánuji si ji přečíst znovu :-)

    OdpovědětVymazat