čtvrtek 31. července 2014

plány na srpen

Zjistila jsem, že se mi nedaří vytrvale udržovat přísun článků. Sem tam mám nějaký záchvěv aktivity, pak delší dobu nic a zase se vrátím. Tak teď snad zase nastává to aktivnější období. A na co se v něm snad můžete těšit?
Ráda bych se podělila se svými dojmy o Divergenci, Rezistenci a Alianci. Pak se na chvíli rozplynu nad sérií Diamanty, která pro mě byla myslím první pozkouškovou oddychovkou tohoto léta.
A dál? Mám spoustu rozečtených knížek - lákavě vypadající Pěnu dní, kterou se mi někdo trefil do vkusu, zatím nepříliš poutavou Dunu, kterou nevím jestli dočtu a Záskok od Davida Nichollse, který se zatím tváří jako drobné zklamání, uvidíme.
Veliké cestovací plány na srpen zatím nemám s tím, že se v tu pravou chvíli vynoří. A tak tu mám ještě kupičku toho, na co se chystám. Ráda bych se u Austenové posunula o kousek dál, a tak mám na poličce Rozum a cit. Konečně jsem se dostala k IQ84 a už se nemůžu dočkat dalšího magického zážitku s Murakamim. Aby té kouzelné atmosféry nebylo málo, chci si konečně doplnit rozhled o Mistra a Markétku. A pak mě tu čeká kupička nečtených knížek z vlastní knihovničky - Prokletí od Chucka Palahniuka, Krakatit od Čapka, Piknik u cesty od Strugackých, Ostrov od Merleho a Buddhovi sirotci - zajímavý úlovek z Levných knih.
Čas by byl, uvidím, jak to bude s chutí a snad se ke všemu z toho dočkáte mého komentáře. Je něco, na co jste z těchto knížek zvědaví? Případně četli jste a jak se vám líbilo?

1 komentář:

  1. Spoustu z toho jsem četla, tak se moc těším, až porovnáme dojmy! :)

    OdpovědětVymazat