pondělí 28. května 2012

vážení a milí... začínáme

Mám dojem, že v době, kdy je člověk spokojený, nemá potřebu psát. Už mnoho moudrých řeklo, že z utrpení, smutku a trápení pramení tvůrčí síla, a já s nimi musím souhlasit. Ale teď jsem se rozhodla, že zkusím toto pravidlo porušit.
A co tu bude? Trocha dojmů z přečtených knížek, mezi nimi někdy vykoukne komentář k filmu, který stojí nebo naopak nestojí za vidění a třeba i střípky z jiných oblastí. Zkrátka se pokusím náhodného čtenáře nadchnout pro má oblíbená dílka nebo v něm alespoň vzbudit zvědavost.
Přeji vám pěkný den. Vaše Pampeliškové chmýří

2 komentáře:

  1. Díky ti, díky za to, že jsi mi okomentovala článek, protože bych jinak na tvůj blog asi nepřišla!
    Zamilování na první pohled a navíc mám pocit, že jsi mi celkem podobná. Tak sem se tedy BUDU vracet! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéje, to mám radost.=)
      Já se na tvůj blog také ráda vracím právě pro ten podobný čtenářský vkus a podobně. =) Tak přeji šťastnou ruku na knížky a ať ti to dobře píše, ať vím, po čem mám v knihovně sahat.;)

      Vymazat